Jag säger det med bilderna

Pluggade matte hela dagen igår så det blev inte mycket bloggande. Jag älskade dock kläderna.

Ett dragkedjeörhänge. Ett örhänge, ett fint tips till alla. Gör det lite roligare.


Skinnjacka med nitar, höga chinos/kostymbyxor och hemmasydd blus.


Så äntligen, nu har jag min ELLE. Inte med prenumerationomslag, men nu har jag den iallafall. En fin förbättring sen jag började läsa ELLE är att dom nu också har månadens kap i varje nummer där det är moderiktiga plagg och accesoarer till rimliga priser iställer för dem 4,5,6 siffriga priserna som allt annat i tidningen har.

Jag vet att jag tjatar massor om ELLE, men jag är verkligen kär. ELLE fick upp mitt intresse för mode, ELLE håller mitt intresse och ja, jag tror nog jag ska döpa min första dotter till Elle.

Mitt första nummer av ELLE, april 2006... Och efter önskan om att jag ska visa min ELLEsamling kommer här en bild.

Funderar på att göra nåt kul med dem. Läste om någon som hade byggt ett tidningsställ över hela väggen, så att det såg ut som om väggen var tapetserad med tidningarna. Kanske något att satsa på.

Idag blev det långklänning, som jag själv tycker e väldigt somrigt. Men kanske kan hålla me mark om att en svartlångklänning faktiskt inte är så himla somrigt ändå. Men det var skönt!

Imorgon har jag sovmorgon till 13.20, inte helt fel.
Puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

iiiiih, fint!

2010-04-16 @ 11:32:56
URL: http://amandanotrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0