sånt där regn man bara blir lockig av

Pappa håller på och bryter upp golvet på vinden, men det låter som han river hela huset. Hoppas han slutar någon gång under kvällen, när han väl kommit igång kan det vara svårt att få honom o sluta...

Inte direkt väderanpassade kläder idag kanske, långklänning är väl inte det optimala när det regnar. Och vad var grejen med regnet egentligen? Bara jobbigt, det hade varit bättre med snö eller spöregn. 
Fick lite komplimanger av min samhällslärare idag också för min stil, sånt sitter ju aldrig fel.




Jo och nu börjar det här med projektarbetet bli på riktigt, man ska lämna in en plan senast 5e maj. Jag skulle inte banga på att sätta igång nu med en gång. Jag är cptaggad.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0