unni shoppar

Drog med Josse, Unni och Pless till stan i torsdags efter skolan. Inte okej att jag seriöst överväger att börja jobba med telefonförsäljning igen, för jag ville typ ta mitt liv förra gången. Men ett jobb måste skaffas, för nu lever ja på några få ören som ska räcka till tillexempel valborg... Tur är iallafall att jag tycker det är nästan lika kul att shoppa åt andra för deras pengar, dvs gå runt och leta kläder som jag tror den personen tycker om. Får mig att fundera på om personlig stylist kanske är min grej.
Unni (som tjänar fet kosing på telefonförsäljning och kan shoppa som en galning) höll sig ganska bra och köpte bara en klänning, men åh den klänningen va sötsötsöt.

Sen testade hon en annan klänning som jag själv är ganska sugen på. Jag älskar färgarena och modellen känns sjukt sommrig.

Nu har Lina precis kommit hit och lånat en kasse kläder med vårtema, Arpine ska firas, grattisgrattis!

Nu ska jag dra till gymmet med pless, pumpa lite...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0