inte som alla andra 17-åringar

Hej hej, den här bloggaren är inte längre nån liten flicka, hon har nämligen fyllt 18! Vet inte riktigt om det känns nån skillnad, jag lever liksom fortfarande i att jag egentligen inte får göra nåt. Känns som jag gör något fel när jag visar upp mitt eget leg på ica. Jag hade en dunder födelsedag, bästa man kan tänka sig! ca 30 släkt-o-övriga på dagen som firade. Bubbelrosé o kassan bättrades på ganska bra. På kvällen blev vi ca 30 polare som firade med grillspett o en balja öl o cider. Från dom var det lite mer prylar, bla alkohol o bongar o så ett flytta-hemifrån-kitt innehållade bla en dörrmatta o en toaborste. Toppen!


Jag har so far haft en underbar sommar (som jag nog får berätta lite mer om sen) men jag har nog det bästa framför mig! Om 4 dagar åker jag till magaluf med 14 tjejer, och det kommer bli HELT. JÄVLA. STÖRT!
Nu glider jag omkring i mina högklackade och försöker välja vilka som är mest bardiskvänliga att dansa i och vilka som nog är bäst att lämna hemma. Försöker välja ut vilka kläningar som ska med o vilka som inte ska det, om jag ska ta med en, två, tre elr fyra bikinis o vilken solskyddsfaktor jag ska ha i solkrämen.
Solhatten är iallafall redan nedpackad. Puss!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Klart det inte känns någon skillnad bara för att man fyllt år :P

2010-08-05 @ 13:08:10
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0