skolstart

Skolan börjar och vill helst bara ta mitt grabbarna grus linne och åka tillbaka till magaluf, men antar att man får bita ihop och gå till skolan. Så illa är det ändå inte, bara lite tråkigt att veta att sommarvärmen absolut typ är över nu och att man sorgligt nog knappt har någon färg alls.
Shoppingkassarna från igår var egentligen bara en stor kasse från H&M där jag köpte en långklänning, en tunn kavaj i polyester och en väldigt prålig ring.
 



Långklänningen, som är underbart skön, åkte på idag och ringen med. Till det har jag en jeansväst med runda nitar som jag köpt i sommar på åhlens rea.
Nu börjar skolan om en halvtimme. Dags att ta sig samman och dra iväg. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0