sommarljus

Idag kan man väl säga var första riktiga dagen i skolan. Riktiga lektioner. Riktiga klasser. Riktiga elver som till stor del består av småfolk som jag känner igen från tiundatiden. Inte så kul, känns som om dem borde gå i 5an allihopa.
Men jaja, ganska skön första dag. Började med projektarbete kl 11. Då satt vi ute i solen och pratade mest med en muf-kille som berättade att han skulle backpacka i Thailand, ville bo i Lund och innan han bestämde sig för politik så ville han hålla på med mode.

Hade inte riktigt förväntat mig sommarvärme idag, så när solen sken imorse drog jag på mig shortsen. Inspirationen kommer från modereportaget Sommarljus i ELLEs julinummer. Första gången jag bläddrade igenom det fick jag typ gåshud och kärlekskänslor. Lite skumt kanske, men så var det.




Öste på med lite pärlor och guld, och vita kilklackar med rosetter. Sen fick det vara nog.


Håret mitt har fått lite ljusare färg under sommaren, plus att det blivit så långt att jag inte behöver fixa det egentligen. Idag har jag inte gjort något alls med håret. Förutom att använda mig av en hel del hårspray.

Funderar på lite fler blonda slingor?
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0