allt i ett

Alla som känner mig vet att jag inte är särskilt bra på att spendera tid hemma och särskilt inte ensam, så jag gick till skolan idag. Hade bara två lektioner så det var lungt, och den megalånga  håltimmen ägnades tull skissande för projektarbetet med Lisa. Där kan man snacka om kill your darlings. Har skissat massor, men det är ju mest mina egen stil. Det är skitsvårt att vara två, men tycker ändå vi kom överens bra. Vi har kommit överens om dom sex första outfitsen. Så snart är det bara att börja sy!

På med jumpsuiten idag. Gillar att det är vida ben på den, det blir lite långklänningskänsla. Och det är liksom allt i ett; långklänning, byxor, top, smycke...


Snart kommer lina hit, det blir en lugn helg det här. Nu ska förkylningen bort.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0