frozen dimond

Det blev till att vara hemma idag också, orkar inte gå runt och hosta som en galning i skolan. Så istället sitter jag nu och dricker te och kollar på Narnia, vilket är ganska soft men jag vet att jag kommer vara uttråkad ganska snabbt. Får helt enkelt hitta roliga saker att sysselsätta mig med istället. Som att.... fundera på vilka kläder och smink som ska användas till fotograferinge med Irene! Har tänkt lite på det där redan, och siskuterat med Irene. Båda tycker The White Witch är himla bra inspiration för sminkningen.

Och samma sak med modevisningen från BJ i lördags, som Erika btw gick! Egentligen var visningen för make up store och alltså sminkningarna, men kläderna och allt med frozen dimond tema tycker jag är superfint! Tyvärr kunde jag inte se visningen, men får nöja mig med bilder.
Här är en bild från visningen, med Erika som går!

Nu ska jag återgå till Narnia.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0