God jul och gott nytt

Jag kom på igår att det inte finns någon bra klädsel för sånna där situationer, så det blev leggins, linne, shorts och kavaj. Funkar alltid.
Nu försöker jag packa, vilket är skitsvårt. Det är mycket lättare att packa för solsemester på sommaren när man faktiskt använder dom plaggen man packar. Men nu packar jag ner sommarklänningar och bikinis som jag inte ens vet om dom passar. Men det visar sig väl när vi kommer fram.
Om två timmar går planet mot Thailand, jag kommer hem 7e januari. Ses 2011 helt enkelt och hoppas det blir skitkallt här hemma så ni lider ordentligt!
Finns det en dator så kanske jag bloggar. Men annars blir det en fin bloggpaus nu!
God jul och gott nytt på er!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0