en in en ut

Rensade precis lite i garderoben eftersom lådorna svämmade över.
Jag har kommit fram till att jag behöver en större garderob. Dom flesta svarar eller så köper du mindre kläder, vilket jag inte anser vara ett alternativ så det får helt enkelt bli större garderob. Dock vet jag inte hur jag ska lösa problemet... Jag skulle kunna fixa en säng i garderoben och göra rummet till en jättegarderob. Kanske det kanske. 

Hur som helst, för framtida walk in closet skapare: ha lådor för strumpor, strumpbyxor och underkläder. Men ha INGA FLER LÅDOR! Lådor är sämst, för man ser inte vad man har. Man ska ha mycket plats och mycket galgar, så löser det sig!
 
Ett annat förslag folk har är att köra en in, en ut. Men det verkar ju hemskt. Det förstör ju glädjen i att hänga in ett plagg i garderoben om man nu också måste slänga ut något. Skär i hjärtat.
Puss


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag har en outfit tävling på gång nu och det skulle vara roligt om du ville vara med:)

2010-12-02 @ 19:00:12
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0