dom gjorde summer 2010 bäst - stella mccartney

Fashionweek i stockholm drar igång nästa vecka, och nu har det vart modevecka på Berns den veckan som varit. Känns som att det konstant är modevecka. Så fort modeveckan har vart i den sista staden börjar det om från början igen. Skulle vara roligt att åka dit. Kanske tar mig en trip. Eller kanske inte, pengarna växer ju som sagt inte på träd....

Iallafall, designers kan vara bra, men inte alltid. Eller så är dom okej, och ibland helt underbara. Dsquared som har gjort några superkollektioner gjorde tillexempel en skitdålig summer 2010, enligt mig. Sen finns det andra som har gjort det riktigt bra. Först up på min lilla "dom gjorde det bäst"-lista kommer Stella McCartney. Hon har väl iof så länge jag vetat vem hon är gjort bra kollektioner men både spring och summer 2010 har hon gjort riktigt bra.

Beight och enkelt. Väldigt sommrigt.


Så jäkla bra bara, jag älskar det skräddade men ändå avslappnade och spetsöverdelarna är underbara. Syns knappt på den översta men åh den är så fin i ljusrosa.

1. Jag skulle på riktigt kunna tänka mig att spendera en hel massa pengar på den här klänningen.
2. Hur har dom fått volangen att vara så stor och luftig och härlig?
3. Jag tror jag ska köpa blommigt rött tyg nu och sy en volangklänning....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0