hemma

Hejhopp, nu är man hemma igen. Bara några få minusgrader ute känns ju som rena sommarvärmen jämfört med blåsigt snöväder på 25 minus uppe i idre. Men det var kulkulkul! Så häligt att få åka skidor! Jag håller tyvärr på o bli förkyld men det är väl sånt man får ta efter en sån här helg.

Vanorna är ju inte riktigt densamma uppe i fjällen: man byter knappt kläder och jag vet inte vad jag gjorde med håret men det var en enda stor dred imårse när jag skulle försöka borsta det.

Jaa, blir nog mest fysik den här veckan. Kul.


    
Vill bara inte spara pengar mera och gå ner på stan och shoppa.
Liten jacka med hundtandsmönster 299 kr, blommiga byxor 299 kr, boots 349 kr. Allt H&M.

Puss
           




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0