2010

Har inte skrivit nåt om nyår än, men vad finns det att säga. Nyår är nyår. Vi kom dock fram till att hur fin man än gör sig så är man ändå inte finare än någon annan för alla satsar allt på just den här kvällen. De va väl min o Linas fina lilla slutsats, och så kom vi också fram till att det är sjukt tråkigt att vara kille inför nyårsafton. Vi höll på i fyra timmar med att göra oss iordning, medan killar tar max 40 minuter (men oftast typ 20 minuter).









Som ni ser, fina kläder och mycket smycken! Killen på vilden längst ner är otroligt klockren, älaksr hans stil. KOlla hans blogg vettja.


Kommentarer
Postat av: Gioeli

Tråkigt att vara kille? Skulle kalla det praktiskt. Resten av tiden kan man lägga på roligare saker

2010-01-04 @ 18:07:50
Postat av: therese

nu har du en sån där dålig motsats igen, som att tråkig och praktisk skulle vara motsatser... PLUS, det är megakul att gööra sig iordning, så är de bara

2010-01-05 @ 01:13:19
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: jnk

Haha, oj, här blir man länkad! Jag får tacka för både den och kommentaren. Måste dock säga att det tog 2½ timme för mig att göra mig iordning (inkluderat rökpauser)

2010-01-13 @ 23:53:03
URL: http://jnk.blogg.se/
Postat av: therese

hahha ja jag kände att det kanske var lite skumt att jag gjorde det men vafan, gillade din blogg och tyckte andra skulle få ta del av den också!

Jaa, vill man va fin får man helt enkelt anstränga sig lite!

2010-01-14 @ 11:30:28
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0