Gnuggisar

Det har varit trendigt med dom mest fula prylarna från barnvärlden under framförallt 00-talet. Det första jag tänker på är Hello Kitty hysteriken. I kina och japan har man tagit efter trenden ordentligt medan vi i Sverige (tråkiga eller förstår vi bara att en liten katt inte ska vara en stilikon?) inte tagit till oss den särskilt hårt.

Men nu har Chanel visat att man faktiskt kan ta en barnpryl och göra det till en snygg grej. DAGENS!

Gnuggtatueringar med Chanels klassiska pälor och diamantlogga. Kanske kommer riktiga tatueringar försvinna lite mer. Eller kanske inte, jag vet inte. Jag vill hemskt mycket tatuera mig, vet inte vad bara. Men dem här gnuggtatueringarna var riktigt snygga. Enligt ELLEuk kommer man kunna köpa tatueringarna i butik, 55 stycken för 49 pund, alltså ca 600 spänn, vet inte riktigt vad pundet är värt just nu.

Men jag har hittat en tatuering som jag tycker är sjukt snygg. Sitter på modellen Leah Ds finger.

Tycker den är superfin men vet inte om jag vill tatuera mig på fingret, då kommer jag ju verkligen inte kunna dölja den om jag inte har vantar på mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0