Tisdagsmys med ELLE

Första dagen i skolan. Klockan är halv sex och jag kom hem för typ en kvart sen. Det är inte okej att gå i skolan så länge. Menmen, jag överlevde iallafall; dog inte omårse när jag skulle upp och har inte somnat på några lektioner. Dock kommer jag antagligen gå och lägga mig om någon timme....

ELLE låg på köksbänken när jag kom hem, DAGENS!

Nummrets stora intervju är med Jennifer Aniston, vet inte så mycket om henne så kan bli kul att läsa.
Nummrets stora trend: Jeans, jeans, jeans. Har bara bläddrat igenom tidningen men massoor av jeans hann jag se. Härlig trend endå, jeans kan vara tråkigt men på rätt sätt kan det vara kul. Tillexempel jeans topp till tå; jensvästar, jeansjackor, jeansskor, jeansshorts, jeansband i håret... Det är feruarinummret och som allt annat i modevärlden så ligger dom före och nu visas vårkläderna. Jobbigt för en som redan längtar otroligt mycket till sommar att kolla på modekollage med vår och sommarkläder...

Positivt med skolan: Jag har en anledning att använda andra kläder än stora tröjor och mjukisbrallor. Det får man tacka för, började känna mig lite ovårdad.

Älskar halsbandet, och framförallt att Mathia frågade mig vart jag köpt min nya scarf. Hon tyckte nog de va lite pinsamt kanske men blev mest glad eftersom mitt mål är att ha stora smycken. Och en scarf är ju inte liten. Genomskinligt under västen, har inte riktigt fått någon användning för den genomskinliga svarta klänningen jag köpte i Riga men nu var det dags. Funkade fint. Och självklart mina svarta lackskor från Weekday.

Nu ska jag plugga lite, eller kanske städa och bestämma kläder tills imorgon.... och läsa ELLE och dricka te! Gosh det lät nice, SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0