Dollyblond

Det är inte okej att man fortfarande är kvar i skolan halv 6 på en fredag. Speciellt inte när det inte är en engångsgrej utan att schemat faktiskt är lagt så att vi kommer vara det varje fredag den här perioden. Det är inte okej bara.

Pappsen fyllde 45 i torsdags och som alla pappor fick han strumpor. Jag vet inte om andra pappor gillar att få strumpor, men min pappa älskar verkligen att få strumpor. Särskilt om dom är färgglada med mönster på. Så vad kan vara bättre än happy socks?

Så jag köpte två par sånna och gav honom, han blev supergla.
Släkten va ju här och firade då, och kusin min gav mig ett bloggtips; Dollyblond. Sjukt cool stil på den bruden faktiskt. Hon fick bli gårdagens klädinspiration.



Nu har jag en hel lista med saker som jag måste göra idag, överst står blogga och sen är det allt från plugg, till peace and love till övningskörning. So I better get started.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0