blackmarket

Jag förstår inte grejen med att läsa kissies och desires och vad-dom-nu-heters-bloggar, jag förstår verkligen inte. Egntligen förstår jag inte vitsen med blondinbella heller tillexempel, men med henne är det ändå annorlunda. Kissi tillexempel; hon har gjort åtta inlägg sen igår var av sju handlar om plastikoperationer. Okej, jag bloggar ju bara om kläder och liknande, men det är lite mer variation ändå. Nej jag vet inte, finns säkert dom som gillar sånna bloggar (tex Sofia Härd...) men mig ger det inget att läsa dom. Hellre små modebloggar, eller kanske inte små men inte en av dom kändaste. Blackmarket är en ny favorit, mode och foto i en härlig mix.

Sjukt cool bild från den bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0