Gisela Rydberg

Jag skulle verkligen villa jobba med styling, det verkar sjukt kul. Både inom det och egen design kan man verkligen visa sin egen stil, vilken jag tycker är coolt. Gisela Ryberg är en väldigt duktig stylist och dessutom har hon väldigt bra personlig stil. Den personliga stilen syns till viss del i alla projekt en stylist gör men vissa gånger vet kunden exakt vad han eller hon vill ha och då har man inte lika fria händer.
Jag hittade en bild agent bauer från ett personligt projekt av Gisela Rydberg som vad jag förstår verkligen framhäver hennes stil.

Mörkt, lite dystert men hon lyckas få en väldigt häftig känsla i bilderna.


Kommentarer
Postat av: sofia HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRD

hej therese hur mår du?

Är det möjligt vis så att du har gått och skaffat dig en persisk fru?



Då måste du bara komma ihåg en grej eller två

för det första äger hon en BH?



För det andra undrar jag

Kommer hon vara redo att ha en trekant någon dag?



Detta är frågor du säkert kommer ta som ett skämt

För skämt drar jag ovanligt nog jämt.



Detta är en inte en helt meningslös dikt

jag skulle mer vilja se det som en värdefull bikt.



Nu tycker jag att du borde ta lärdom av det här

annars kommer jag lova dig att du kommer få stora besvär.



Mens-besvär det vill säga så klart

annars är läget helt klart underbart.



Nu ska jag lämna dig ifred tack gode gud

Lycka till med din hud!



/din egen lilla tomte härd

2010-01-16 @ 00:38:12
URL: http://sofiahard.blogg.se/
Postat av: therese

Ja du sofia härd, persisk fru har jag men hon har tyvärr ingen BH. Hon sa att trekant inte riktigt va hennes grej men möjligen att det skulle kunna gå. Mens-besvär e ju aldrig kul och tack min hud mår prima!!!

2010-01-16 @ 13:54:00
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0