glad midsommar

hej hopp!
Har vart på landet en vecka och bla firat midsommar med kompisar och familj, kul och mysigt och jag kommer inte behöva äta dom närmsta dagarna iallafall.
Innan ja drog iväg gick jag till stan med mor min och betalade magaluffresan! Och inte nog med det, vi tog en sväng in på H&M och weekday och jag kom hem från stan med ett par nya jeans och en blus á la coco chanel.


Sen har ja haft tid att sy oxå, så sydde en långklänning till hanna som jag hoppas hon haft en fin midsommar i!

Nu har jag erikas kjol som ska sys upp och linas (föörlååt att ja inte tagit tag i det!) blommiga tyg som jag måste klura ut hur ja ska använda det på bästa sätt.

Sen har ja läst ELLE och slappnat av i solen hela veckan och det har vart hur skönt som helst. Sötaste klänningen från indiska!:
HR_indiska299kr
Socker!
Kanske kommer lite bilder från veckan sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0