sommarlov

Drog ner till stan en runda för att få ur mig lite av allt hat jag kände mot allt som har med skolan och göra. Ni vet all den här betygsnojjaskiten som alla drabbas av som man bara inte pallar. Jag drabbas väl lite själv också, fast ja vet liksom typ vilka betyg ja får så ja har hunnit förbereda mig. Meeeen iallafall, skönt o komma därifrån o imårrn är allt slut, jag ska inte tänka på den där jäkla skolan på 10 veckor och det ska bli såå skönt!
Iallafall, alla ni som gillar weekday, om ni inte redan sett dte, det är 50 - 75 % på typ det mesta i hela butiken, skuýnda o fynda innan allat tar slut. Själv köpte jag en vit, kortärmad skjorta för drygt 100 kr. SUperskönt i sommar skulle jag tro.

Nice.
Och jo just ja, ELLE kom igår! Hallelulja! Ska vänta me o läsa den till en solig dag, då ska jag ta en fet juice&tonic, lyssna på gavin och läsa ELLE. Helst på landet också. Då är det sommar.

Förresten så tar jag väl lite smått sommarlov från bloggen också, men kommer väl blogga när jag har tid o tillgång till dator. Ha en bra sommar annars då!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0