sommarvecka 1

Inget bättre än regn en härlig dag i juni...

I natt cyklade vi först ut till valsätra, och sen därifrån till sävja. Kämpigt. Men det var en trevlig kväll. Eller dag överhuvudtaget:
1. jag mådde helt okej med tanke på omständigheterna
2. jag fick tillbaka min kamera!
3. jag tog årets första dop på lyssnarängen o de va faktiskt helt okej skönt i vattnet!
4. grilla med tjejerna

annars så har första veckan varit himla nice, snart kanske jag ska ta och lugna ner mig lite och fatta att det inte bara är en vanlig helg, utan faktiskt sommarlov. näh.

Vill ha lite sol nurå, och värme. Och jag vill ha allt det här.
Top from Monki
För de e fiint.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0