fin start

Gick upp halv nio, vaknade av mig själv vilket är sjukt härligt. Hatar att vakna till väckarklockan.
Åt en skål fil med gojibär (dom innehåller typ allt man behöver för att leva) och nötter och körde sedan ett styrka konditionspass till hög musik i källarn.
Åt en morot, drack en C-vitaminbrus. Pluggade engelska och tog sedan en lång duch. På med kläderna, fixade ett hårspänne (visar senare). Åt en avokado, på med seglarskorna och ut i solen. Hade tillochmed glömt att det var snö ute så blev lite shockad.

Så varför denna sköna hurtiga morgon?
 
Sovmorgon till halv två och ja, jag är på bra humör på ett sätt jag bara är när jag slipper dunjacka och kan ta fram mina sommarskor.
Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0