goddag kapten

Även fast man hatar tisdagar (sex jobbiga lektioner, kort lunch, halv nio till fem...) så kan man ju stå ut när man vet att man imorgon kommer ha en hel dag ledigt, plus att den kommer vara solig också. Super.

Pless köpte en snyggsnygg skinnjacka på H&M, 300 kr efter 100 kronors rabatten. Helt klart värt att gå dit och köpa vårjacka nu, himla billigt. Det var där jag köpte kavajen igår. Pilotbrillor, borde kanske lånat mammas pilotkepa. Hej kapten.

Och så klippte jag Mark, på tiden att han vågade ge mig det ansvaret. Trodde jag aldrig skulle hända.
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt spetsbodyn? supersnygg!

2010-03-17 @ 18:33:07
Postat av: therese

det är faktiskt en klänning men tyvärr är den köpt på en vintagemässa:/

2010-03-19 @ 19:46:02
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0