i vår, då gäller det

I vår, då gäller det. Jag ska skaffa ett jobb och sedan är det slut på dom här snål fasonerna jag avrit tvungen med nu för att spara pengar. Imorgon ska jag nog gå ner på stan och låssas att jag har asmycket pengar, skiter i om jag blir fattig, jag blir ändå lycklig av att shoppa järnet.

I vår, då gäller strumpor i remklackskor.
Milano str RF10 0086

I vår, då gäller skräddat och underkläder som syns.
HR_SS10P_SC_X_MCCARTNEY_0062
I vår, då gäller jeans i alla färger och former; mixat!

I vår, då gäller det att tänka nytt, använda nya material på oväntade ställen. använda gammalt som något nytt och göra rn klassiker på ett nyskapande sätt.

I vår alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0