La redoute

Nu sitter jag i skolan, börjar om en timme. Har redan hunnit med ett ordentligt gympass och en fin lunch. Känner mig som en riktig hurtbulle.

Beställde La Redoute tidningen för några dagar sen och den kom igår. Efter att läst typ tusen sidor kemi tänkte jag beläna mig med att bläddra i den men fan va besviken jag blev. Inte ett enda syggt plagg på typ 400 sidor. Helt sjukt. Och på varannan sida var jag tvungen att fråga mig själv "Vad är grejjen med höftbälterna?" För seriöst, vad är grejjen med det? En slapp vid långklänning, och sedan ett höftbälte? Höfterna är ju typ bredaste delan av kroppen så det är ju jukt osmickrande. Så nej tack, inga slappa höftbälten för mig, och La Redoute åker i soptunnan.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0