sätt struktur på vardagen

Jag plockade över alla mina grejer från kuvertväskan till den nya väskan som jag köpte på vintagemässan. Fysatingen vad mycket prylar det fanns där i! Minst fem olika läppglans, läppstift och liknande, tre linjaler, massor av lösa papper med anteckningar, typ sju sudd (varför, jag äger bara bläckpennor?) och massa tomma iprenförpackningar. Mycket nödvändigt helt enkelt... Men tänkte endå att varför inte? Nu när jag köpt en väska med triljarders fack så kan jag lika gärna proppa den full. Så la över allting och försökte nu komma ihåg vad jag faktiskt la i vilket fack.
Det finns tilloch med fler fack en vad jag kunde hitta på kategorier! Jag menar jag gjorde ett skönhetsfack, ett skolfack, ett viktiga-saker-som-till-exempel-nycklar fack.... ah sen kom jag inte på nåt mer.

Massor av fack. DAGENS faktiskt.
Kom på mig själv med att va inne på rexnet och kolla vad vi har för uppgifter så jag skulle kunna jobba i förväg på lovet, så skrev jag upp det i kalendern och skrev en lista över vad jag ska ta med hem över lovet... När blev jag så strukturerad? Vet inte, men väskan är en del av det nya strukturerade jag, and I like it.

Tänkte egentligen ta mina blommiga braller idag, men när jag vaknade o det var mulet blev jag grymt otaggad. Så nej, men om solen fortsätter kanske dom åker på imårrn. Eller så kanske dom gör det ändå.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0