rensad garderob

Inget är bättre än söndagar när man inte måste sitta och råplugga hela dagen men ändå har lite tid över till det men ändå har massa tid att göra annat man annars aldrig hinner. Jag menar, börja på den där tröjan som jag tänkt på så länge, kolla igenom alla knappar för att se om det finns något som passar till jackan jag vill sy, kollat i tygskåpet efter tyg till ett par shorts...
OCH det bästa av allt, jag rensade min garderob. Fast jag tycker själv att jag suger på att rensa garderoben, för man ser typ ingen skillnad alls förutam att dte är lite mer städat och ordning. Ändå har jag typ kastat flera kassar med kläder. Idag fick jag iallfall damp och bestämde mig för att möblera om lite bland kläderna och rensa ut för att få lite mer space. Det där sista funkade ju som sagt inte.

I full gång

Efter, lite mer strukturerat.

Vikt och upphängt, försök till färgsortering för att få lite mer ordning på allt.



Och sommarskorna! Snart tas dom ut ur garderoben, längtar!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0