jag har krympt

Jag kom på imårse att jag inte äger ett par ljust färgade klackskor. Typ beigha eller hudfärgade eller ljusrosa. Varför har jag inte det för? Jag behöver det. Det här är nästan helt otroligt. Jag har kommit på någonting som jag faktiskt behöver köpa. Så ska ner på stan och leta. Och köpa ett par nya strumpbyxor, herregud dom går ju bara sönder.
Men ett par ljusa klackskor hade verkligen gjort min look idag.

Tog mina svarta pumps från balen istället, som jag kommer ihåg var jättehöga då men som typ är 5 cm höga och faktiskt inte höga alls. Och, dom är för stora. Är det möjligt att mina fötter krympt?

Hade matteprov idag som jag tror gick bra (ska inte hoppas för mycket), imårrn är det biologibreddning som gäller, så nu ska plugga lite kromotografi och DNA. Kul måndagsnöje.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0