mamma shoppar

Mamma hade 5 dagarsslinga från göteborg och kom hem igår med väskan full av kläder. För vad gör man i ett soligt göteborg i fem dagar? Jo man shoppar. Och Andreas han fick byxor och tröjor i mängder, men vad fick jag? Jo 12 par strumpbyxor. Okej jag överdriver, allt mamma köpte kan jag iprincip också använda, så det är lungt, plus att det aldrig blir bra när mamma faktiskt köper kläder till mig när jag inte är med, så det slutade hon med när jag var kanske 12. Men jag hade faktiskt bett om dem där strumpbyxorna så det var hur nice som helst, så jag rensade min strumpbyxlåda lite och slängde 10 par svarta, trasiga strumpbyxor. Äntligen har jag nya hela att ta sönder! Woho!

Fick faktiskt komplimanger för färgen på mina hudfärgade strumpbyxor idag. Av en tant...

Annars köpte mamma en jeansjacka från rut i supertund jeans strech tyg som är asskön.

Den drog jag på mig idag över rutig skjorta och vippig kjol. Kan fortfarande inte fatta att det typ är sommar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0