stendöd

Gud jag är helt död. Jag ville gå o lägga mig för typ två timmar sen men märkte att klockan va typ sex så kändes lite väl tidigt.
Har haft huset för mig själv i helgen, har vart asskönt, och jag har haft folk runt omkring mig hela tiden, super!
Det har vart sommmar i helgen med grill och middag utomhus och sedan en lång kväll (natt?) utomhus. Man behöver inte ens jacka längre när man drar ut på kvällarna eller gåår till skolan på morgonen. Fredagen var riktigt sommrig och jag flöt omkring i min tunna skjorta. Finnemang.


På fredag drar jag till göteborg, det ska bli så häärligt! Men innan det är det mycket som händer, får se hur mycket jag hinner blogga.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0