för lite extramys

Jag älskar H&Ms holiday reportage på deras hemsida! Det är liksom en mys-känsla över allting, OCH en julkänsla. Det kan ju iof bero på dom röda och lila julklapparna som omger alla bilder, men det jag gillar är att det för varje bild står vad modellerna har för relation till varandra.
Mina funderingar är; är de systrar och vänner och familj på riktigt, eller är det fejk? Jag får dock en känsla av det är äkta, eftersom det finns intervjuer med. Kan tyvärr inte lyssna på intervjuerna eftersom mitt ljudkort är spräckt, eller nåt sånt.

Så, för dig som vill ha myskänsla, kolla in hos H&M!





(tips på hur jag kan styla min jumpis!)





Gillar det röd-svart-vita oxå, fin färgkombo.
Nu ska jag nog banne mig sova snart. Kanske kan sova bort förkylningen om jag har tur.
Puss

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Årets första lucka är nu öppnad hos mig, kika in och kolla om du gömmer dig bakom lucka ett :)



finns en ny chans om de inte va du i samma inlägg

kram:)

2010-12-01 @ 13:28:33
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0