mörkare tider

Fysikprovet avklarat! Det är därför jag inte bloggat, har inte haft tid helt enkelt. Inte för att jag kommer ha super med tid nu heller; slutprov i matte E på tisdag...

Sen sist bestämde jag mig för att jag behövde göra något med håret, men ville inte göra slingor och så igen. Dessutom blev jag så himla sugen när jag kollade på lite bilder, så bestämde mig för att köpa en toning och lägga på lite mörkt. Och det blev ganska rött också. Supertrivs, MEN, jag vänjer mig alldeles för snabbt med hårfärger.


Puss

Kommentarer
Postat av: cecilia

snyggt!!!

2010-11-10 @ 14:50:54
Postat av: therese

taack!

2010-11-10 @ 20:00:24
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: JOHANNAPANNA

MEGA SNYGGGT 3s !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hejdå

2010-11-10 @ 22:53:21
Postat av: therese

TACK JOHANNAPANNA!

2010-11-11 @ 10:30:39
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0