några saker att säga

1. Idag var det typ 15 minus klockan 12 på dagen. Varför är vintern så tidig för?! Förhoppningsvis betyder det att den kommer sluta tidigt också, 15 grader i februari skulle inte vara helt fel. Men så blir det ju antagligen inte.

2. Mätte precis mina nya kilklackar och märkte att dom var 12 cm höga, vilket gör miiig.... 1,77 i dom! Wiho, jag är lång fan!

3. Japp och idag åkte dom nya byxorna och min maxade ring på, vilken marcus tyckte skulle vara olaglig eftersom man kan döda folk med den. Jaja.




4. Kom hem idag och hittade massor av galgar på min säng! Älskar päronen när dom gör sådär.
 Så ska nog snart gå och fylla dom med kläder som nu inte har någon galje att hänga på.


5. Förutom kläderna jag löpte i London köpte jag också lite smink. Köpte 5 eyeliners på primarkt gör 1 pund styck. Dom med glitter är super, har några sen förut som jag använt skitmycket.
Och så köpte jag ett rouch (stavas det så?) också.



Nu har jag inget mer att säga.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0