runda på stan

Drog en trip till nautilus och tränade, och så blev det en liten runda på stan när jag ändå var där i krokarna. In på gina för att byta storlek på den rosa tröjan jag köpte, men det blev inget med det. Istället hittade jag en klänning jag kollat på på rean, den e så himla söt så var tvungen att köpa den.

Med skinnjacka och kilklackar, dödskalleringarna... mmmh!

Sen gick jag in på H&M för att kolla om dom hade några typ, roliga strumpor jag kunde köpa till pappa till på söndag (blev inget), men hittade istället en jumpsuit. Och när jag stog där och gör som jag typ alltid måste göra; tänker igenom om jag har något liknande hemma redan, kom jag på att jag inte har någon långbent jumpsuit. Och här hade vi en, snygg skön och för bara 199 kr. Så jag kunde inte annat än att slå till.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0