SACO

Idag var det SACO mässan i stockholm, och nu är jag helt slut. Dels på grund av förkylning men jävla pers alltså att springa omkring och plocka på sig information och pennor och godis och ballonger...
Jag är helt himla tung i huvet så lättade upp med kläderna, tunntunntunn tröja och shorts. Inte så smart med tanke på förkylningen kanske, men allvarligt så bryr jag mig typ aldrig om väder när jag väljer kläder.
Her e iallafall en bild, fast efter de här bytte jag till shorts istället. Orkade inte grejjen med jumpsuit och toa på mässan.... Så nej, det blev shortsisar istället. Och mmm älskar trööjaan!
Förresten så har jag börjat med GI igen, så nu kommer jag va sådär jobbig hela tiden. Men kände att det var dax. Och hela familjen kör nu; Thailand here we come!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0