första advent

Yehaallo. Som jag sa så spenderades flera timmar på primark, och allvarligt, jag skulle kunna dra till London bara för att shoppa där. Inte för att allt är snyggt, men det finns verkligen allt. Vissa grejer är fina och verkar ha okej kvalite, andra är gräsliga. Men ja, det blev alltså några timmar och två proppade kassar senare lämnade vi butiken. Men man får verkligen mycket för pengarna! dom två fulla kassarna, med både min aoch mammas grejor gick på 2000 kr, vilket inte är så farligt för den mängd kläder vi köpte!


Det här är baksidan av ett par paljettshorts. Älskar grejen med rosetten, och att det är shorts!

Dom hade en sjuk avdelning med smycken, kändes som om jag dött och kommit till himmelen. Galet mkt ringar, så jag köpte två! Och sen ett finfint halsband också och två stora armband. Kör på stora smycken, och när det gäller halsband kör jag korta halsband nu!





Ett armband på varje handled, lite svettbandskänsla, men mmm, snyggt!

Skogalning! Kunde inte låta bli, det fanns så myyycket! Och billigt!

Fanns gott om väskor också! Den här kostade 50 kr...



Body och svarta strechbyxor, snygga ihop!

Axelvaddar och sammet, mycket snyggt! Den åkte på igår, funkade fint för en kväll på saluhallen.

Det här är en favorit! Det är en jumpsuit, som helt klart skulle funka på en finmiddag som en slags långklänning.

En till favorit! Precis som jag ville ha den! Och så köpte jag lite andra ytterkläder, nämligen en mössa och ett par snygga handskar!




Och sen massor av strumpbyxor och leggins! Så nu har garderoben fått sig en påfyllning.

Första advent ja, firades med finalen av ensam mamma söker! Nu ska jag kolla på extraavsnittet på tv3play, sen blir det sängen. Gårdagen slet på mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0