Djuriskt

Fy, slutade skolan idag tidiagre än vad vi dom andra dagarna börjar typ... Hur trött som helst imorse. Men lite glad blev jag ju när jag vaknade och såg rummet. Har liksom en grej jag kan göra hemma för att veerkligen slappna av, och det är att städa i garderoben. Vika, sortera, hänga in och lägga i lådor. Jag är så fokuserad, gör att jag glömmer allt annat. Plus att jag älskar ju mina kläder. Så nu får jag den känslan av att bara vara på rummet. Har liksom, som lollo sa, flyttat in garderoben i rummet. Eller en liten del iallafall, och nu är det inte riktigt lika trångt i själva garderoben heller. Massor av flugor i en smäll!


Leopard finns i massor. Överallt. H&M svämmar över. Jag köpte skjortan på vintagemässan, så även fast resten av världen också klär sig i leopard, kommer jag nog inte träffa någon i en sån här.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0