Idag har jag några favoriter från topshop

Idag har jag inte gjort mycket annat än suttit på café och klappat Härd på huvudet, men det var ett fint noje för en ledig dag som denna. Den lilla tösen åker till egypten på fredag, avundsjuk liteee.

TOP SHOPs julkollektion, ja hallåja, hur fint som helst.

topshop

topshop

topshop

topshop

topshop

topshop

topshop

topshop

topshop

topshop

topshop

topshop

topshop

OCH, och det är inget litet och, mamma har 24 timmars stopp i London i slutet av november, och hon tar med mig! 24 timmar i London, finns inte tid att göra något annat än att shoppa, vilket inte gör mig någonting alls! Woho, lovely!
Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0