redigerar

Okej måste bara rätta mig lite; självklart bekvämt, men när det gäller skor gäller andra regler. Där kan nog faktiskt ett par snygga lite mer obekväma skor gå före ALLT annat. Skor, nu har jag de, är guds gåva till mänskligeheten. Lina du som undrade över det förut, där har du svaret. Jag menar, 14 cm klackar kan ju någon försöka lura sig själv att det är skönt (jag gör det själv), men det är det ju inte. Och ändå står det sånna i min hall.

Okej, mitt liv kan börja igen. Såg precis sista avsnittet av säsong 6, Sex And The Fucking City. Ja. Jobbigt att det dock känns som att min liv har tagit slut... What do I do now?

Puss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Man börjar om! ;)

2010-10-23 @ 13:26:56
Postat av: therese

oh nej, de blir jag ju fast igen!

2010-10-26 @ 01:19:32
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0