sätt rosett på vardagen

Idag skulle man egentligen ha något lila på sig eftersom det var internationella bära-någonting-lila-dagen för jag tror det var homosexuella? Kan det ha vart så? Läste något om det på facebook för länge sen, och sen hörde jag det lite snabbt på radion imorse. Men iallafall, inget lila för mig inte. Det blev istället luftigt och ledigt och sjal på huvudet. Malin kollade igenom lite av mina kläder i helgen, och hon konstaterade att jag har himla mycket stora kläder. Och det är nog sant, jag gillar fan inte tajt. Vissa grejer jag hade på mig förut kan jag bara tänka tillbaka på och undra dels hur fan jag tänkte men också hur fan pallade jag? Skittajsa grejer, kan inte vart skönt alls!



Rosetter är fint och går att variera på hur många sätt som helst, så hitta din variant!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0