finklädda män

Äntligen är min kameria tillbaka efter några övernattningar hos fru hellmer. Skönt o ha den hemma igen, min lilla bebis. Okej överdriv.

Ett till användningssätt för mina sjalar! (älskar mina sjalar!) Skärp blev det idag. Jeansväst och knästrumpor.
Skönt ja, fin dag ja och jag tänkte köpa hårfärg men orkade verkligen inte. Blev fika med pless på cappuccinos mysiga uteservering i solen istället.

Hade en disskussion om finklädda män och kvinnor och att det finns mer valmöjlighet för tjejer när man ska klä upp sig. Men är det verkligen så farligt? Jag menar vi har kjolen och klänningen i olika modeller, men det finns väl slipsar och skjortor och allt vad det är i olika färger och former för killar med? Så egentligen är det väl inte så stor skillnad, bara det att killar oftast har basic svart-kostym-vit-skjorta när dem är uppklädda och därför tänker vi att dem inte har så mycket o välja på. Eller?














Puss



Kommentarer
Postat av: Lina

svar: !!!!!!!!!!! Jag SUGER ju verkligen på matte! :S Jag blir rädd för mig själv! Menade såklart tre... Vi var bara 4 på middagen.. Åh :( Tillbaks till matteboken...

2010-09-22 @ 23:36:17
URL: http://linasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0