Fint från D&G Ss

Modevecka i Milano och måste säga att av det jag spanat så blev ja rätt så kär i D&Gs visning. Den är så härlig och jag skulle aldrig banga på att gå runt i deras söta skor och blommiga kläder. Det bara skriker vår och sommar om hela kollektionen och jag har aldrig varit mer otaggad på vinter...





Jag älskar den här väskan, helt underbar!


Skorna är klockrena. Och lite smålika ett par av skorna från minimarket som ja la upp i ett tiigare inlägg. Btw finns dom skorna från minimarken nu på Holmlunds för 399 svenska kronor. Om jag är sugen, men fasiken der blir ju oktober nu, kommer inte kunna använda dom på hur länge som helst o då kanske kärleken är borta...

Skulle inte tror de.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0