forever is only the beginning

Jag har inte riktigt vant mig vid att det är så kallt än. Jag vet liksom inte hur jag ska klä mig. Inte det att jag inte har kläder så det räcker så jag kan klä mig varmt, jag bara har lite svårt för att göra det. Iallafall så har jag en ny kärlek i höst och det är för byxor. Är ju egentligen ganska mycket av en strumpbyxtjej men kom på att det kanske jag borde sluta vara eftersom alla mina strumpbyxor går sönder efter typ en kvart. Plus att det är ju varmt, byxor alltså.
Så byxor blev det idag, mina nya som jag köpte på vintagemässan, men tänkte inte på att jag kanske borde ha strumpor och drog på mig espandrillos. Lite kallt om tårna.


När jag och Irene strövade runt vid Slussen i lördags såg jag en tröja inne på Monki. Det var bara en vanlig t-shirt med textryck så tänkte inte mer på de. Men texten liksom fastnade i mitt huvud och på kvällen kom jag på mig själv med att skriva det på armen. Tatuera en liten smal textrad skulle ju inte vara helt fel, och det är nåt med den här texten.

Forever is only the beginning
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0