spetsigt och randigt

Mamma har köpt hårfärg åt mig! Toppenmamma man har alltså! Ser super ut, en ljus färg och blonda slingor. Har alltså planer på att stanna blondie ett tag till. Nu ska jag bara hitta tid till att färga oxå, tar ju typ 3 timmar när det är så mycket.

Imorgon drar jag till vintagemässan med Irene, ska bli galet nice! Heldag i stockholm blir de här! Ska spana på en liten väska, typ som min älskling som blev stulen i magaluf... Får se vad som hittas! Annars är jag sugen på höstiga ocg vintriga små grejjer, vet inte riktigt vad. Ett par sköna skinnhandskar kanske? Knästrumpor och kängor? Någon fräsig mössa? Vem vet va man kan hitta!?

Idag var det randigt och spets, fick en liten känsla av gammalt. "Jag vill inreda en liten stuga i spetsgardiner och måla allt vitt." Så kändes de.


Snart drar jag på power och core med Mark o Robert, kommer känna mig galet stark alltså.

Sen blir de chillkväll, måste vila upp mig för imårrn!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0