sjukstugan

Satt vad som kändes som en evighet på matten och lyckades göra typ tre tal, sen gick jag hem, mådde inget vidare. Nu sitter jag och kollar på sex and the city boxen jag fick låna av kusin min, eller egentligen lånade jag bara halva boxen och nu är den strax slut så måste fixa andra halvan snart! Iallafall, känner mig lite bättre nu (tror ja, ja har inte riktigt rört mig sen jag kom hem) så ikväll ska vi nog ut. Imorgon är det kulturnatten, vad ska man då hitta på?

Totalstäda garderoben igår (eller okej, jag vek allting) och hittade en kjol som jag köpte i USA förut som jag typ använt en gång om ens det. Den fick en chans idag, och jo, fint.

Men å andra sidan, har man inte använt en kjol på typ ett år o man tillomed glömt bort den, behöver man den verkligen då??

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0