Vit spets

Blev ingen trip till stan, men blev sugen på nåt nytt så satte mig framför symaskinen. Efter att jag sytt en av Erikas klänningar till modevisningen blev det lite tyg över och jag fick en ide om en bustier liknande top jag ville sy.
Så för att slippa fysikböckerna satte jag mig framför Robin Hood och började klippa till mina tygbitar ur en gammal spetsgardin och ett lakan. Såhär blev resultatet:
Det rosa bandet sitter inte fast och kan om man känner för det bytas ut moooot... nitbälte som kontrast till den söta spetsen?
Tror den kommer vara fin i sommar till hög kjol, espandrillos och trench.
På eftermiddagen kom Lisa hit med Susan för att testa hennes kläder till modevisningen. Allt satt fint, den ena klänningen var dock lite kort men det fixade jag till sen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

wooow du är amazingly good! helt ärligt är jag superimpad av dig. den var jättefin!!!

2011-04-10 @ 21:54:14
URL: http://linasvea.blogg.se/
Postat av: therese

thanx sweetheart!

2011-04-11 @ 20:09:24
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0