Så jäkla svensk.

Jag är så jäkla svensk ibland så jag vill spy på mig själv. Jag menar, jag måste ju erkänna att Cia Jansson är lite av en idol, och Hermine Coyet är ju inte så tokig heller. Alltså modechef och chefsredaktör på ELLE.
Iallafall, jag ser dom på flygplatsen i Milano (tänker skumt, dom va här förra gången ja va på milanos flygplats också, och precis som förra gången hatar jag att jag står där i skidjacka och lite halvslitna mjukiskläder) men går liksom bara förbi. Vågar inte säga ett ord, men vadå, random o bara gå fram när dom står i check in, eller hur?
Sen krånglar det lite med platserna på flyget och vi kommer dela rad med några andra och jag håller på o kvävas när jag går på för jag tror att Cia och Hermine sitter på de raden vi ska sitta på. Varför? VARFÖR är jag så mesig? Det skulle ju vara så jäkla coolt. Men iallfall, raden framför satt jag på. Hörde dom äta chips och riva ut sidor ur italienska modetidningarna. Ville egentligen bara vända mig om och fråga vad dom gjort i Milano och säga att jag lever för ELLE.
Men är så jäkla svensk så jag gjorde det inte.
Iallafall så är jag hemma i Sverige nu. Hejhej.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0