hemkommen

Nu är jag hemma i minusgrader och snökaos. Det första vi möts av är en bil som inte startar och efter det en bilolycka på E4an. Hej Sverige.
Men iallafall så måste jag säga att jag tror Thailand är landet för mig och jga skulle nog kunna tänka mig att flytta till bangkok for life. Underbart på ett kaosartat sätt som inte finns någon annanstans (som jag vart på). Koh Samet var ju inte helt fel heller med vit sand och blått vatten.
Nu är klockan 2 på natten i Thailand och också i mitt huvud, jag har suttit på plan och i bilar och på flygplatser sen för 24 timmar sedan och har sovit ungefär 4 av dom timmarna. Jag är helt enkelt på gränsen till död och ska nu sova för att imorgon vakna som en ny människa. Då ska jag nog kunna fixa in lite bilder att visa också.
Men åh jag saknar det redan.
Puss

Kommentarer
Postat av: mammsen

duu har varit saaaaaaknaaaad <333333333333

2011-01-08 @ 01:15:52
Postat av: therese

du me!<33333

2011-01-09 @ 17:04:26
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0