Läppar med färg

Kanske får det bli läppstift imorgon, det känns ju lite somrigt på något sätt. Bara läppstift, inget mer. Bara jag och mitt läppstift strosandes på gatorna i Barcelona.... har inte sagt det men jag drar till Barcelona på påsklovet!
Känner att det nog inte ens finns något bättre att göra på mitt sista påsklov. Men den närmsta resan blir dock Italienska alperna med familjen på sportlovet, och efter det St Anton med gänget, så får inte hatea för mycket på snön, förräns efter dom resorna. Det kommer nog bli en bra vår det här (om jag får ihop pengarna, in case får jag väl ta jobb som telefonförsäljare...)
Puss

Kommentarer
Postat av: Icke hemlighetsstämplad läsare

TELEFONFÖRSÄLJARE, GO!

2011-01-24 @ 17:07:10
Postat av: therese

hahaha det ska krista ordentligt innan det händer...

2011-01-24 @ 21:35:30
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0