lite julrea ändå

Igår var dagen jag skulle träffa så många som möjligt som jag nu inte träffat på himla länge. Jag lyckades med att träffa en hel del människor iallafall. Stolt.
Tillexempel Pet och Sickan (superkul att se henne, var hundra år sen, allvarligt) som jag träffade på stan och fick en liten julrea runda. Fortfarande kvar i thailändska priser så tycker ändå allt är dyrt men klänningar för 100-150 kr på H&M kunde jag leva med. Så där blev det lite julrea-shopping iallafall.
100 kr
100 kr
Egentligen 150 kr men fick den för 100 kr pågrund av det här:
Sen köte jag en till klänning för 150 kr, men den hade jag på utgång igår så den ligger nu fint i tvätten.
Gillar möntret skarpt.
Snart blir det sushi.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0